Foto inhaalverslag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Arjan - WaarBenJij.nu Foto inhaalverslag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Arjan - WaarBenJij.nu

Foto inhaalverslag

Door: Arirang

Blijf op de hoogte en volg Arjan

19 Augustus 2011 | Suriname, Paramaribo

Hmmm, gisteren blijkbaar niet gelukt om de foto's permanent te plaatsen.

Naast de uitval van electriciteit zo nu en dan, was er vanmorgen ook geen water. Het een heeft natuurlijk met het ander te maken; de pomp (hydrofoor) kan het water niet uit de waterleiding trekken dus daar stond ik met een whisky-mond vol tandpasta om 10 uur in de ochtend...

"Havana Lounge" was leuk gisteren. Sung Hee sliep al om 10 uur, dus ik ging om 11 uur met de zwagers. Het moderne exterieur van het gebouw verborg een bij vlagen prachtig interieur met veel gesneden houtwerk. De helft van de zaal was blond en blank, en de salsa-merengue-bachata dansvloer deed niet onder voor de gemiddelde ballroom danswedstrijd. Er was geen airco, alleen ventilatoren, dus ik zweette me de blubber. Gelukkig kon ik het vochttekort aanvullen met een niet aflatende stroom aan whisky-soda's.

Nog even bij het Shellstation een vleesbroodje gehaald om drie uur in de ochtend. En nu proberen om op de alcoholdampen van gisteren nog de foto's geplaatst te krijgen.

Groets, Arjan

• 20 Augustus 2011 - 07:15

Domus:

Orregattus; planking? Da's zooooo juli 2011... Mooie foto's. Keep it up en nogmaals; genietze!